Методическая служба гимназии

Керівник методичної служби
Криворучко О.В.Новикова Лариса Євгенівна
заступник директора з навчально-виховної роботи;
учитель української мови і літератури;
стаж педагогічної роботи – 16 років;
учитель вищої кваліфікаційної категорії.
  • Народилася 28 січня 1973 р. в м. Донецьк;
  • 1990 р. – закінчила середню школу № 92 м. Донецька;
  • 1995 р. – закінчила філологічний факультет Донецького Державного університету, за спеціальністю «Учитель української мови і літератури»;
  • 1994 р. – учитель української мови і літератури загальноосвітньої школи № 92 м. Донецька;
  • 2008 р. – заступник директора з навчально-виховної роботи Донецької гімназії № 92.
Мета і задачи методичної роботи
Враховуючи сучасні тенденції освіти, методичною службою гімназії робиться акцент на особистість і професіоналізм учителя. Основною метою методичної роботи є організація методичного забезпечення навчально-виховного процесу, створення системи безупинного підвищення кваліфікації педкадрів, вивчення і використання нових педагогічних технологій та іновацій у рішенні проблеми, над якою працюють учителі гімназії, а це – «формування конкурентноздатного громадянина демократичного суспільства».
Педагогічний колектив гімназії продовжує працювати над методичною проблемою “Розвиток творчого потенціалу особистості учня і вчителя”, яка реалізується в двох напрямках: орієнтація на розвиток пізнавальної діяльності й активності учнів та особистісне і професійне самовдосконалення вчителів. Крім цього, одне з головних завдань адміністрації гімназії – це створення умов, необхідних для розвитку особистості вчителя.
При організації навчально-виховного процесу в гімназії адміністрація, вирішуючи задачі, що виносяться на педради, наради, збори, не випускає з уваги задачу згуртованості колективу вчителів. Ця задача зважується при постійному вивченні особистості вчителя, його сильних і слабких сторін, реальних професійних можливостей, рівня культури. Таким чином, створений у гімназії колектив однодумців – це результат оптимального керування і застава оптимального педагогічного процесу.

Форми організації методичної роботи гімназії

Колективні та групові форми роботи:
  • педагогічна рада;
  • психолого-педагогічний семінар;
  • творчі звіти МО;
  • методичні об'єднання (кафедри);
  • творчі групи;
  • школи творчих, молодих учителів;
  • семінари-практикуми.
  • Індивідуальні форми роботи:
  • стажування;
  • методичні консультації;
  • робота над науково-методичною проблемою;
  • співбесіди;
  • аналіз уроків;
  • самоосвіта.

  • Методичні (предметні) об'єднання вчителів гімназії

  • української мови та літератури (керівник Козуб О.В.);
  • російської мови та літератури (керівник Андрєєва Л.І.);
  • англійської мови (керівник Висоцька О.М.);
  • французької мови (керівник Торчинович О.А.);
  • математики, інформатики та фізики (керівник Покусаєва І.Д.);
  • історії, біологія, географія, хімія (керівник Амелькіна М.О.);
  • фізична культура, образотворче мистецтво, музика, технологія (керівник Капралова Г.П.);
  • початкових класів (керівник Авраімова О.А.);
  • класних керівників (керівник Корнилова Т.Б.).

  • Атестація педагогічних кадрів
    Однією з важливих умов підтримки творчої ініціативи учителів є проходження атестації з метою підвищення ними своєї кваліфікаційної категорії. В процесі атестації методичною службою гімназії проводився збір методичних матеріалів, розроблених і підготовлених цими вчителями. Звіти учителів гімназії, що атестуються, заслуховувалися на нарадах учителів відповідно до складеного графіка. Психологічною службою гімназії здійснюється соцопитування батьків і учнів класів, у яких ведуть викладання вчителі. З метою підвищеня кваліфікації учителів здійснюється їх курсова перепідготовка при ДонОблІППО (Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти). У 1998 році для неперервного навчання молодих спеціалістів при гімназії створена "Школа молодого вчителя".

    Інноваційні методики

    • Рейтинговий облік знань учнів (учителя Гусєв В.І., Петрова Е.І., Кудіна Ж.Л., Кравченко Т.Г., Криворучко Н.А.).
    • Викладання інтегрованних курсів "Довкілля", "Словесность" (учителя Данильченко Н.П., Криворучко Н.А., Андрєєва Л.І., Корнилова Т.Б.).
    • Білінгвальне навчання (учителя французької мови гімназії, учитель біології Мамонтова В.В. розробила та надрукувала підручник "Біологія французькою мовою", учитель математики Смалько О.Л. розробила та надрукувала серію підручників "Математика на французском языке").
    • Моніторинг якості математичної освіти (учитель математики Глюза О.О. розробила методику моніторингових досліджень).
    • Культурологічне виховання учнів (учителя Корнилова Т.Б., Рябцева А.Г., Криворучко О.В., Андрєєва Л.І.)
    • Впровадження інформаційно-комп'ютерних технологій в навчальний процес (учителя Коробченко Л.В., Кудина Ж.Л., Амелькіна М.А., Яковлева Л.О.)

    Союз образовательных сайтов Rambler's Top100